16 listopada 2008

Holenderska przygoda

Moja holenderska przygoda rozpoczęła się 6 lat temu. Czas nieubłagalnie mija a mnie wciąż wydaje się, jakbym przybyła tutaj wczoraj. Holandia wciąż mnie zaskakuje i muszę się jej uczyć każdego dnia na nowo. Tyle zwyczajów, dotąd mi nieznanych i tyle miejsc, które warto zobaczyć. Bo w błędzie jest ten, kto sądzi, że Królestwo Niderlandów, to tylko wiatraki i woda :)
Zamierzam na moim blogu pokazywać tę ogólnie znaną "twarz" Holandii, ale także odkrywać jej mniej znane oblicze. Rozczaruję wszystkich, którzy spodziewają się, że będę tutaj pisać o swoim życiu.
Oczywiście, że wszystkie teksty są mojego autorstwa, ale blog ten nie będzie zapiskiem wydarzeń z mojego życia, ale opowiadaniem o kraju mojej emigracji, jego zwyczajach, dziwactwach, zaletach i wadach.
Chcę pokazać innym, jak widzi Holandię, polska emigrantka!
Pozdrowienia z Holandii!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz